Waarom heb ik nog geen verzendbevestiging gekregen?
Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst, verzenden wij automatisch een bevestiging. Het kan zijn dat deze in je spambox terecht is gekomen. Check die eerst, voordat je contact met ons opneemt.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigingen?
Na het plaatsen van je bestelling, is het helaas niet mogelijk om deze te veranderen. Uiteraard kan je je bestelling retourneren. Voor de voorwaarden, zie ‘retourneren’.
Mocht je toch een ander item willen hebben, neem zo snel mogelijk met ons op. Wij kunnen het alleen nog aanpassen, als je bestelling niet is verzonden.
Kan ik mijn adres nog wijzigingen?
Als je een verkeerd adres hebt ingevoerd, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat wij het nog kunnen aanpassen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor onjuiste verzendadressen! Controleer dus extra goed of je het juiste adres hebt ingevuld.
Ik heb mijn bestelling beschadigd of verkeerd ontvangen. Hoe kan dit opgelost worden?
Onze excuses dat er iets mis is gegaan met je bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en daarom lossen wij het graag met je op! Neem daarvoor contact met onze klantenservice.
Kan ik achteraf een kortingscode toevoegen?
Je kan alleen voor het afrekenen een kortingscode toevoegen.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Bij FEMME 23 kan je betalen met iDeal, Paypal en Bancontact.