Gratis verzending bij besteding vanaf 50 euro ♡ Voor 15:00u besteld = vandaag verzonden

Bestellen

 

Waarom heb ik nog geen verzendbevestiging gekregen?

Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst, verzenden wij automatisch een bevestiging. Het kan zijn dat deze in je spambox terecht is gekomen. Check die eerst, voordat je contact met ons opneemt.

 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigingen?

Na het plaatsen van je bestelling, is het helaas niet mogelijk om deze te veranderen. Uiteraard kan je je bestelling retourneren. Voor de voorwaarden, zie ‘retourneren’.

Mocht je toch een ander item willen hebben, neem zo snel mogelijk met ons op. Wij kunnen het alleen nog aanpassen, als je bestelling niet is verzonden.

 

Kan ik mijn adres nog wijzigingen?

Als je een verkeerd adres hebt ingevoerd, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat wij het nog kunnen aanpassen.

 

Ik heb mijn bestelling beschadigd of verkeerd ontvangen. Hoe kan dit opgelost worden?

Onze excuses dat er iets mis is gegaan met je bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en daarom lossen wij het graag met je op! Neem daarvoor contact met onze klantenservice.